O statku

MARKA i MODEL

Contest 38s

Marthella to 12 metrowy kecz bermudzki, posiadający zabudowaną sterówkę, grzanie, wygodne koje, toaletę zarówno morską jak i zbiornik. Contest 38s to projekt Dicka Zaala, wykonywany przez stocznię Contest Yachts – Conyplex w Medemblik w Holandii.

Ma 4 żagle: genuę na rolerze, grot na rolerze, apsel oraz bezan.

Wyposażona jest w podwójny kran na rufie przeznaczony do wodowania pontonu. Można go wykorzystać również do wodowania innych przedmiotów.

Wnętrze jachtu oraz instalacje są niedawno odnowione.

Ważne organizacyjne

Nasze rejsy są obsadzone załogą zgodnie z prawem. Na jachcie oczekuje was załoga stała (kapitan i chief) posiadający wymagane prawem (Kartą Bezpieczeństwa) zawodowe uprawnienia. Uczestnicy rejsu są załogą stażowo-szkoleniową (szkolną). Załoga stażowo-szkoleniowa bierze udział w pełnieniu wacht, szkoleniach oraz innych czynnościach na jednostce pływającej (nie jest pasażerami).

Nasze rejsy mają charakter stażowo-szkoleniowy w dziedzinie żeglarstwa. Nie organizujemy rejsów turystycznych, przez co nie jesteśmy „organizatorem turystyki”. Dla potrzeb rejsów umożliwiamy pobyt i nocleg na jachcie według przyjętych zasad. Organizacja aktywności w czasie wolnym tzn. wyjścia do lokali na lądzie, zwiedzanie itp, leży w wyłącznej gestii uczestników-załogi szkolnej. Oczywiście służymy radą i pomocą.

Rezerwacja

Przy rejsach podana jest cena. Rezerwując miejsce na rejs wpłacasz zaliczkę, jest to warunek skutecznej rezerwacji miejsca. Zaliczka chroni mnie choć trochę przed Twoją rezygnacją z różnych powodów. Zaliczka jest bezzwrotna (przepada w przypadku rezygnacji). Jeśli rezygnujesz z ważnych powodów, daję Ci możliwość zamiany rezerwacji na inny termin. Tak, wiem, to moja strata i jest to naprawdę wszystko, co mogę dla Ciebie zrobić. Naprawdę „nie bo nie”? Poszukaj kogoś, kto popłynie za Ciebie i rozliczycie się między sobą za zaliczkę – taka moja rada.

Ciekawostki organizacyjne

Gotuje załoga. Przed każdym rejsem zapewniamy „pakiet startowy” do wykorzystania przez załogę, dzięki któremu rejs nie rozpoczyna się od kilkugodzinnej wycieczki do marketu. Na kolejnych postojach załoga dokupuje produkty spożywcze wedle swego uznania. Tak planujemy zakupy, by nie było konieczności żywienia się na lądzie.

Kapitan pali. Oczywiście pod pokładem obowiązuje zakaz palenia, ale palacze nie są dyskryminowani ani poddawani jakiejkolwiek opresji. Palimy w taki sposób, żeby zrobić to bezpiecznie, a zarazem nie przeszkadzać niepalącym.

Pływamy w systemie wachtowym, dzięki czemu możemy pływać w nocy i możemy dotrzeć dalej. Lubimy pływać w nocy, dzięki czemu ty poznajesz prawdziwe żeglarstwo, a nie jachting.

Na pokład może wejść maksymalnie 9 osób, ale ze względu na komfort pływamy w 6 + skiper + kapitan.

Rabaty

Przy rejsach podana jest cena. Jeśli nie ma, napisz/zadzwoń do mnie i spytaj. Od tej ceny możesz uzyskać rabat.

70m2
Powierzchnia ożaglowania
1,7m
Zanurzenie
7+1
Liczba koi
12t
Typowa masa do żeglugi
NASZE WARTOŚCI

Żegluga skuteczna i bezpieczna

Nie zajmujemy się ani biciem rekordów ani „sprawdzaniem się” w trudnych warunkach. Naszym celem jest stworzenie warunków do bezpiecznej, sensownej i konstruktywnej przygody z morzem. Naszą dewizą jest, że główne zadania kapitana to dowieźć zarówno ludzi jak i sprzęt do miejsca przeznaczenia w stanie niepogorszonym 🙂 Stąd zarówno rozwaga w podejmowaniu decyzji na wodzie, dbałość o BHP na pokładzie, jak i dobra kuchnia (zwłaszcza jeśli się postaracie).

PORTY

Zobacz gdzie byliśmy

Staramy się w każdym nowoodwiedzanym porcie zrobić Marthelli zdjęcie przy kei. Możesz je zobaczyć wszystkie w FOTOGALERII.